DODACIE PODMIENKY

Tovar z objednávok odosielame spravidla do 48 hodín (2 pracovných dní) od potvrdenia objednávky (v prípade dobierky)/ od pripísania platby na účet Dodávateľa (v prípade platby za tovar prevodom vopred) cez B2B Portal na webovej stránke www.marketpro.sk.

V prípade nepredvídaných okolností, zvýšeného množstva objednávok (napr. cez vianočné obdobie), ohlásenej celozávodnej dovolenky, príp. udalostí force majeure sa táto lehota môže adekvátne predĺžiť, o čom je Odberateľ vopred informovaný mailom.

Produkty zasielame na adresy na Slovensku a v Českej republike kuriérskou službou GLS.

Tovar je spravidla doručený do 1 – 2 pracovných dní odo dňa expedície.

Expedícia zásielky Vám bude potvrdená na Vami zadaný email formou automaticky generovaného potvrdenia o expedícii z B2B Portali na webovej stránke www.marketpro.sk.

Číslo zásielky pre sledovanie jej pohybu nájdete pri danej objednávke vo Vašom zákazníckom účte v sekcii Objednávky, následne si na stránkach kuriérskej spoločnosti GLS pre sledovanie zásielok môžete overiť, kde sa Vaša zásielka aktuálne nachádza, príp. Vám túto informáciu poskytneme na požiadanie

Cenník poštovného a balného pre Slovenskú republiku:

Spôsob doručenia  Cena v EUR bez DPH
Do 250 EUR bez DPH  
faktúra (s platbou pred dodaním tovaru)

4,00 €

dobierka (platba v hotovosti)

5,00 €

Od 250 EUR bez DPH

zdarma

Cenník poštovného a balného pre Českú republiku:

Spôsob doručenia  Cena v EUR bez DPH
Do 400 EUR bez DPH  
faktúra (s platbou pred dodaním tovaru)

9,00 €

Od 400 EUR bez DPH

zdarma

Upozornenie: Prosíme, skontrolujte si stav zásielky pri preberaní objednávky, predovšetkým či nie je balík akýmkoľvek spôsobom porušený, prípadne opravovaný. V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás informujte, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe. Prípadne odporúčame prevziať balík a ihneď ho otvoriť pred doručovateľom.

Pokiaľ zásielku prevezmete a zistíte poškodenie alebo stratu obsahu neskôr, nemôžeme už vstúpiť do prípadného reklamačného konania medzi Vami a kuriérskou službou GLS. Na neskoršie reklamácie žiaľ nemôžeme brať ohľad.

V prípade, že prevezmete zásielku a až po otvorení zistíte, že je jej obsah poškodený, kontaktujte nás telefonicky na telefónnom čísle 00421 903 848 365 alebo mailom na info@marketpro.sk. Reklamáciu poškodenej zásielky je možné uplatniť aj spätne, avšak najneskôr do 24 hodín.

Návrat hore

Hľadať na webe