REKLAMAČNÝ PORIADOK
Tento Reklamačný poriadok upravuje reklamačné podmienky medzi Dodávateľom a Odberateľom pri vybavovaní reklamácií týkajúcich sa správnosti a kvality dodaného tovaru.
Reklamáciou sa na účely tohto Reklamačného poriadku rozumie Odberateľom uplatnené právo na uplatnenie zodpovednosti za chyby tovaru, ktorým sa požaduje určitá náprava alebo náhrada za chybné plnenie, resp. neplnenie predmetu Zmluvy.
Záruka začína plynúť dňom prevzatia výrobku Odberateľom. Na tovar je poskytovaná záruka 24 mesiacov, resp. je určená dátumom spotreby. Dodávateľ zodpovedá za chyby výrobku, ktorý má tovar pri prevzatí Odberateľom alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby. Nevzťahuje sa na chyby spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením.
Reklamácia tovaru bezprostredne po jeho dodaní
Odberateľ je povinný informovať Dodávateľa o akýchkoľvek zjavných vadách či množstevných rozdieloch /kladných i záporných/ na dodanom tovare najneskôr do 24 hodín od jeho dodania/ prevzatia.
V prípade akéhokoľvek porušenia obalu, poškodenia tovaru alebo iných nezrovnalostí či vád, ktoré Odberateľ zistí pri preberaní tovaru od prepravcu/ kuriéra, je Odberateľ povinný ihneď za prítomnosti prepravcu/ kuriéra vyhotoviť záznam o rozsahu a povahe poškodenia (tzv. škodový zápis), ktorý prepravca/ kuriér potvrdí a priloží ho k reklamácii.
Odberateľ je povinný reklamáciu uplatniť bez zbytočného odkladu, najneskôr do 24 hodín od prevzatia tovaru. Reklamácia musí byť uplatnená písomne (emailom na emailovú adresu info@marketpro.sk ) a musí obsahovať: jednoznačnú identifikáciu a špecifikáciu tovaru, počet vadných kusov, číslo faktúry, popis vady a fotodokumentáciu poškodení a závad.
Postup vybavovania reklamácií
Reklamáciu môže oprávnená osoba Odberateľa uplatniť písomne (fyzickým zaslaním produktu na adresu Dodávateľa) alebo elektronickou poštou (e-mailom) na adrese info@marketpro.sk.
Z reklamácie musí byť zrejmé najmä:
– kto reklamáciu podáva (obchodné meno, sídlo, IČO),
– predmet reklamácie, prípadne čoho sa Odberateľ domáha, popis závady,
– foto/ videodokumentácia reklamovaného produktu, z ktorého je zreteľne zjavná predmetná reklamovaná závada,
– číslo faktúry, ktorej sa predmetná reklamácia týka,
– predajný doklad – pokladničný blok, faktúra, na základe ktorej bol reklamovaný produkt predaný koncovému zákazníkovi a z ktorého je zreteľný dátum predaja reklamovaného produktu koncovému zákazníkovi,
– dátum podania reklamácie,
– podpis Odberateľa alebo podpis oprávnenej osoby spolu so splnomocnením na konanie v jeho mene.
V prípade fyzického zaslania produktu na reklamáciu odošle Odberateľ zásielku s tovarom k reklamácii poštou/ kuriérom na adresu sídla spoločnosti Dodávateľa uvedenú nižšie:
MARKET PRO SLOVAKIA, s.r.o.
Žehrianska 2
851 07 Bratislava
Tel. kontakt: 0903 848 365
Do zásielky Odberateľ priloží všetky potrebné dokumenty uvedené vyššie.
Ak reklamácia neobsahuje náležitosti uvedené vyššie, bude považovaná za neoprávnenú a nebude ju možné riadne vybaviť.
Lehota na vybavenie reklamácie je najviac 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Dodávateľ vydá klientovi o vybavení reklamácie písomný doklad, za písomný doklad sa považuje aj komunikácia formou emailu.
Uplatnením reklamácie sa rozumie deň uplatnenia reklamácie Odberateľa. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje:
– pri poštových zásielkach – deň doručenia reklamácie na adresu Dodávateľa,
– pri doručení elektronickou poštou (e-mailom) – deň doručenia elektronickej poštovej správy na adresu elektronickej pošty Dodávateľa, tj. na emailovú adresu info@marketpro.sk.
Ostatné právne vzťahy medzi Dodávateľom a Odberateľom, ktoré nie sú výslovne upravené v tomto Reklamačnom poriadku, sa riadia príslušnými ustanoveniami jednotlivých Zmlúv, uzavretých medzi Dodávateľom a Odberateľom, príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov platných na území Slovenskej republiky, a to v tomto poradí.
Dodávateľ je oprávnený tento Reklamačný poriadok z dôvodu zmien právnych predpisov a podnikateľského prostredia kedykoľvek meniť alebo dopĺňať. Dodávateľ určí zverejnením na B2B Portali na webovej stránke www.marketpro.sk aktuálne znenie Reklamačného poriadku. Tento Reklamačný poriadok nadobúda platnosť a účinnosť od 1.9.2024. Dodávateľ si vyhradzuje právo zmeniť Reklamačný poriadok aj bez predchádzajúceho upozornenia.